Karolina
Piotr
- skupi się na poznaniu Twojej działalności, jej problemów i wyzwań,
- przedstawi Ci adekwatną koncepcję współpracy oraz jej przebieg,
- odpowie na Twoje pytania i wątpliwości.
Przeprowadzimy Cię zwinnie przez proces rejestracji spółki a Ty zyskasz:
brak opłat ZUS
ograniczoną odpowiedzialność
niskie koszty założenia
podatek CIT 9%
W oparciu o nasze doświadczenie przeprowadzimy optymalizację Twojej księgowości a Ty zyskasz:
skrócenie czasu obsługi procesów m.in. rejestracji faktur (OCR)
skrócenie czasu wykonywania przelewów
zwiększenie efektywności zasobów ludzkich
Wdrożymy rozwiązania w zakresie automatyzacji księgowości a Ty zyskasz:
oszczędność czasu
redukcję popełnianych błędów
szybsze odzyskiwanie pieniędzy / automatyczna windykacja
elektroniczny obieg dokumentów
Księgowość na nowo. Innowacyjnie
Nie zmienimy zasad dodawania, ale metody pracy tak. Nowoczesna firma wymaga nowoczesnej księgowości.
Ze śmiałością sięgamy po współczesne rozwiązania i technologie, aby pomóc Ci usprawnić procesy księgowe oraz je zautomatyzować.
Księgowość nie musi być żmudna i obciążająca –może być zwinna i komfortowa.
Przeprowadź z nami audyt Twojej księgowości, aby zredukować jej czas i koszty. Wypracujemy dedykowane rekomendacje dotyczące wyboru właściwej formy działalności, redukcji obciążeń podatkowych, optymalizacji i automatyzacji procesów administracyjnych.
Audyt księgowy
Pełna księgowość
Specjalizujemy się w obsłudze spółek. Przyjmujemy pełną odpowiedzialność za podjęte działania – prowadzenia ksiąg, wyniki podatkowe oraz terminowość. Gwarantujemy zabezpieczenie Twoich interesów posiadanym wysokim ubezpieczeniem.
Jeśli masz własny dział administracyjny, który realizuje część zadań księgowych to możemy zapewnić Twojej firmie nadzór i prowadzenie wewnętrznej rachunkowości.
Zapewnimy wsparcie księgowe na etapie przejścia z uproszczonej księgowości na pełną. Wdrożymy autorskie procedury niezbędne do zamknięcia księgi podatkowej i wprowadzenia odpowiednich zapisów do ksiąg rachunkowych, przez co zaoszczędzimy Twój czas.
Przejmujemy obowiązek wysoce szczegółowego prowadzenia ksiąg, dzięki czemu ułatwiamy organizacjom funkcjonowanie. Rozliczamy składki, granty i dotacje.
Dobrze znamy ustawy regulujące księgowość oraz funkcjonowanie fundacji i stowarzyszeń. Śledzimy też zachodzące zmiany – poinformujemy Cię o tych, które wymagają Twojego bezpośredniego działania.
Jesteśmy gotowi przejąć Twoje obowiązki dotyczące rozliczania płac. Ponadto jeśli nie posiadasz dedykowanego działu kadr, poprowadzimy go za Ciebie.
Obsługa płacowo-kadrowa dotyczy również osób oddelegowanych do pracy za granicę oraz kierowców międzynarodowych. We współpracy z naszymi partnerami zadbamy o spełnienie wszystkich wymogów formalnych.
Obsługa kadr i płac
Nasza specjalizacja
Pełna księgowość
dla spółek / osób fizycznych i prawnych / fundacji i stowarzyszeń
od 800 zł netto / miesięcznie
Powyższa minimalna wycena odnosi się do 20 zapisów księgowych.
Cena jest ustalana indywidualnie zależnie od formy współpracy (np. możliwość zastosowania automatyzacji) oraz nakładu pracy.
- rozliczenia w oparciu o księgę rachunkową
- możliwość przekazywania dokumentów on-line lub osobiście
- składanie deklaracji JPK, PIT, CIT, ZUS w imieniu firmy
- przypomnienia o najważniejszych terminach płatności zobowiązań podatkowych
- rozliczenia roczne PIT i CIT
Księgowość
dla działalności gospodarczych
od 250 zł netto / miesięcznie
Powyższa minimalna wycena odnosi się do 20 dokumentów księgowych.
Cena jest ustalana indywidualnie zależnie od formy współpracy (np. możliwość zastosowania automatyzacji) oraz nakładu pracy.
- pomoc w założeniu działalności gospodarczej
- dostęp do panelu klienta (wystawienie faktur, podgląd bieżących zobowiązań i podstawowych danych firmowych)
- rozliczenia w oparciu o książkę przychodów i rozchodów
- możliwość przekazywania dokumentów on-line lub osobiście
- składanie deklaracji JPK, PIT, ZUS w imieniu firmy
- przypomnienia o najważniejszych terminach płatności zobowiązań podatkowych
- rozliczenia roczne PIT
Kadry i płace
od 80 zł netto / miesięcznie
rozliczenie za pracownika
- lista płac
- składanie w imieniu firmy deklaracji podatkowych PIT4 i ZUS za pracownika
- rozliczenia roczne
- przygotowanie akt osobowych
Kalkulator usługi księgowej
Szacunkowa wycena Twojej księgowości w Intrati
Masz pytania? Zobacz odpowiedzi na najczęstsze pytania
Porozmawiajmy o najrozsądniejszym rozwiązaniu dla Twojego biznesu
- skupi się na poznaniu Twojej działalności, jej problemów i wyzwań,
- przedstawi Ci adekwatną koncepcję współpracy oraz jej przebieg,
- odpowie na Twoje pytania i wątpliwości.
Jeśli uznasz nas za godnych partnerów przygotujemy dedykowaną ofertę współpracy.
Współpraca z biurem księgowym Intrati
Wpiszemy się w Twoje wewnętrzne procesy i automatyzacje.
Stworzymy instrukcję naszej współpracy, dla sprawnego wdrożenia Twoich pracowników.
Wypracujemy metodę obiegu dokumentów – fizyczną oraz cyfrową.
Zapewnimy zwinną komunikację w wyznaczonych blokach dostępności.
Prześlemy przejrzyste okresowe podsumowania oraz wytyczne do niezbędnych działań.
Otrzymasz automatyczne powiadomienia o istotnych terminach.
Umowa na 6 miesięcy
Choć wszyscy dotychczasowi klienci zostali z nami na stałe, chcemy dać Ci komfort poznania nas i naszej oferty bez długoterminowych zobowiązań.
Najczęstsze pytania
Od czego zależna jest cena za obsługę księgową?
Cena obsługi księgowej uzależniona jest m.in. od formy prowadzenia działalności, ilości dokumentów księgowych, charakteru tych dokumentów (transakcje krajowe/zagraniczne), statusu firmy (podatnik VAT / bez VAT), rodzaju księgowości (uproszczona / pełna) oraz warunków współpracy i dodatkowych czynności, które mogą się pojawić np. księgowanie wyciągów bankowych, obsługa w Biurze, zdalna lub w siedzibie Klienta.
Co jeśli w danym miesiącu przekroczę ustalone limity?
W przypadku przekroczenia ilości dokumentów w kolejnych miesiącach współpracy, kontaktujemy się z Państwem w celu omówienia tej sytuacji i ewentualnego przejścia na wyższe limity dokumentów.
Jaki jest okres rozliczeniowy?
Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy, rozumiany jako miesiąc na podstawie którego obliczamy zobowiązania podatkowe i ZUS.
Jakie dokumenty są potrzebne z poprzedniego biura w celu kontynuacji księgowości w Intrati?
Zachęcamy do kontaktu z Biurem Intrati, przekażemy wypracowaną i autorską check listę dotyczącą przejścia pomiędzy biurami. Procedura usprawnia i skraca do minimum czas potrzebny do załatwienia sprawy.
Kto po stronie Intrati będzie mnie rozliczać?
Każdy Klient jest pod nadzorem właścicieli Biura Intrati. Ponadto po nawiązaniu współpracy, zostaje do Państwa przypisany opiekun odpowiedzialny za bieżący kontakt, wymianę dokumentów, informacji oraz wyliczenie i podanie wyników podatkowych.
Jak będziemy się kontaktować?
Główną formą kontaktu jest e-mail oraz telefon. Jeżeli wolisz spotkać się bezpośrednio — zapraszamy do siedziby biura.
Masz dodatkowe pytania?
- skupi się na poznaniu Twojej działalności, jej problemów i wyzwań,
- przedstawi Ci adekwatną koncepcję współpracy oraz jej przebieg,
- odpowie na Twoje pytania i wątpliwości.
Wiemy, że ludzie traktują księgowość jako trapiący obowiązek, dlatego postanowiliśmy stworzyć biuro księgowe, które maksymalnie odciąży klienta poprzez proaktywną obsługę oraz wykorzystanie technologii redukujących nie tylko stres, ale czas i koszty.
Zdecydowaliśmy się na wspólne założenie biura, aby jedna osoba mogła zająć się zarządzaniem operacyjnym, a druga skupić się na udoskonalaniu i rozwoju oferty. Wierzymy, że księgowość nie musi być żmudna i obciążająca – może być innowacyjna, zwinna i komfortowa.
Piotr Kieta i Karolina Zegar
Właściciele Intrati
Zespół Intrati
Karolina
Piotr
Magdalena
Magdalena
Agnieszka
Aby zadbać o proaktywną postawę względem Twojego biznesu, wierzymy, że zespołem Intrati musi kierować poczucie sensu wykonywanej pracy i brak monotonii. Dlatego rekrutujemy osoby podzielające naszą filozofię, realizujemy regularne szkolenia, eksplorujemy nowe rozwiązania technologiczne oraz dbamy o komfort mentalny i finansowy całego zespołu.
Rekrutacja otwarta
Wyślij CV
Cenimy możliwość pracy zdalnej, co w kontakcie z Intrati jest niesamowitym atutem – błyskawiczne przesyłanie faktur, możliwość szybkiego kontaktu na telefon i automatyzowaniu tego, co jest możliwe. Bardzo polecamy!
Merytoryczne przygotowanie, zaangażowanie i otwartość. Na wszelkie pytania otrzymujemy kompletną odpowiedź. Nie ma pytania pozostawionego bez odpowiedzi, a to dla naszej firmy jest bardzo cenne. Z przyjemnością polecamy usługi Intrati wszystkim, którzy poszukują solidnego i niezawodnego partnera.
Pełne wsparcie merytoryczne i pomoc w każdym momencie. Wszelkie prace wykonywane są terminowo i z dużym zaangażowaniem. Intrati cechuje dbałość o szczegóły. Z własnej inicjatywy przedstawiają propozycje dostępnych rozwiązań, dofinansowań, czy sposobów na rozwiązywanie problemów. Z pełnym przekonaniem rekomendujemy!
Te marki podjęły intratną decyzję wybierając nasze biuro księgowe
Pełna księgowość spółek
Księgowość online spółki z dowolnej części Polski
Biuro rachunkowe Dębica
Biuro rachunkowe Rzeszów
Biuro rachunkowe Tarnów
Księgowość nie musi być żmudna i obciążająca – może być innowacyjna, zwinna i komfortowa.
Poznasz jednego z naszych doradców, który skupi się na poznaniu Twojej działalności, jej problemów i wyzwań. Przedstawi Ci adekwatną koncepcję współpracy oraz jej przebieg. Odpowie też na Twoje pytania i wątpliwości. Jeśli uznasz nas za godnych partnerów, przygotujemy dedykowaną ofertę współpracy.